Redo för camp

Färdigpackade väskor och en taggad osminkad utbytesstudent

Väskan är färdigpackad och jag är redo att åka på mitt första xc camp! Vet inte så mycket om vad vi ska göra, men campet går ut mycket på att bilda en teamkänsla så kommer nog bli mycket att vi ska lära känna alla i laget. Sen kommer det bli bad och aktiviteter, och sen kommer vi självklart att springa också. Träning två gånger om dagen tror jag stog på schemat, tveksamt om jag kan gå när vi kommer hem sen alltså! Men det blir nog kul i alla fall, är astaggad på att lära känna alla för verkar vara riktigt härligt folk i laget, både killar och tjejer.
 
Träning klockan 8 imorgon och då ska vi lämna alla väskor och liknande, sen hem och duscha och tillbaka till skolan vid 12 för att åka till campet. Det ligger lite mer än tre timmar härifrån, alltså längre upp i Michigan. Ska bli kul att se lite andra delar av staten också! Min värdpappa har fixat biljetter till någon country konsert som vi ska på ikväll, ska bli kul att se hur det är!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej hej Sara!! Du verkar ha det toppen bra o h mysigt nu bär du har landat! Hoppas du får en bra vecka på campet! Du, ta nu massa bilder på allt och alla! Så vi får se om det finns nått att ha där borta i staterna! Speciellt killarna! Vi saknar dig, kram Amanda!!! <3

Svar: Jag ska ta en massa bilder, lovar! Måste tyvärr säga att staterna inte har haft mycket att erbjuda när det gäller killar även om det finns några småsöta killar i laget. Men har ju inte sett footballslaget på nära håll än ;) Saknar er också, så stört mycket! <3
Sara Tyngel

2013-08-16 @ 11:47:55
Postat av: Ann

Åh vad skoj det är att följa dig 😄Händer mycket nu för dig :) Kul att åka på Camp och lära känna gänget, perfekt tajming 😀
Ett litet råd med joggningen 😉kör inte på för fullt så du får problem med knän, benhinnor mm. Fast du har ju proffs runt omkring dig som vet 😜
Kram & ha en toppen helg & camp 👍

Svar: Jag ska tänka på att ta det lugnt! Och som du säger har jag ju coacher runt om som har koll på att vi inte kör för hårt :) Stor kram till er allihopa!
Sara Tyngel

2013-08-16 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0