Labor Day Weekend

Blev tyvärr inget homecomingdress-letande igår då Sarah inte fick åka för sin mamma, men vi ska ta det nästa helg i stället när Rachel är hemma från Cali och kan joina oss. Denna helgen är det Labor Day vilket är en amerikansk helgdag då alla är lediga från skola, jobb osv och den är alltid första måndagen i september. Vet inte riktigt vad helgen går ut på men det är tack vare den som vi fortfarande är lediga från skolan så jag klagar inte! Jag och min värdfamilj ska i alla fall göra som alla andra Michigan-bor gör och dra oss norrut i staten till familjens stuga (jag skojar inte, alla åker norrut under den här helgen!). Blir värdfamiljen plus Keltons kompis Adam, kan nog förhoppningsvis bli kul även om det inte riktigt finns så mycket att göra där för mig som inte är fiskeintresserad. Men jag och Gigi ska åka och shoppa inför skolstarten som är på tisdag (sjukt taggad på skolstarten, antagligen första gången någonsin!!) och lite sådär så något hittar jag förhoppningsvis att göra.
 
Finns tydligen knappt någon täckning där uppe och internet är det inte på tal om (hej döden) så kommer inte bli någon uppdatering i helgen. Har inte fixat några tidsinställda utan bloggen får helt enkelt stå tom tills jag kommer hem igen på måndag. Hoppas allt är bra med er där hemma, miss u guys! Pussar!
 
Kan inte påstå att jag klagar på värmen här i Michigan jämfört med hemma just nu! 30 grader och sol, underbart!

Kommentarer
Postat av: Ellen W

Låter som du har det GRYMT ju sara!! Vi saknar dig i skolan, puss!

Svar: Jag har det riktigt bra här borta faktiskt! Åh saknar er också, pussar!!
Sara Tyngel

2013-08-31 @ 08:03:14
Postat av: Axel Ericsson

Haha, lustigt. Om man bor i södern så åker man söderut!

Svar: Haha konstigt land det här alltså ;)
Sara Tyngel

2013-08-31 @ 14:59:56
URL: http://axelericsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejhej! Tänkte bara fråga om ditt år utomlands räknas in i dina gymnasieår? :)

Svar: Hej! Nej det gör det tyvärr inte, utan jag tar en paus i den svenska skolan och börjar trean när jag kommer hem sen. Enda chansen att räkna året är om man vill gå på IB och åker efter nian, då kan man få hoppa över första året på IB och hoppa in direkt i tvåan sen :)
Sara Tyngel

2013-09-02 @ 16:52:39
URL: http://mmalinjosefins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0