Jag är framme!

Att få ändra kategori från "inför USA" till "mitt utbytesår" känns så sjukt konstigt men så otroligt gött! Jag är nu på plats i USA, och hittills känns allt riktigt bra. Familjen är urgullig och huset är asfint! Ska försöka filma så jag kan visa er hur det ser ut.
 
Flygresan gick bra, hade inga problem med att hitta rätt gate i Amsterdam och alla krångliga kontroller gick smidigt. Inga förseningar heller vilket var väldigt skönt! Familjen mötte upp mig när jag kom fram med en gullig skylt och blommor, och sen åkte vi direkt hem från flygplatsen för att lämna mina väskor och då visade Kelton mig runt. Sen efter det åkte vi till en restaurang för att äta, jag var dock mest trött så fick inte i mig speciellt mycket. Åkte sedan hem igen där de fick sina presenter och vi satt och pratade ett tag innan jag gick och la mig. Somnade vid klockan 10 amerikansk tid vilket innebär klockan 4 på morgonen svensk tid, och då hade jag alltså varit uppe i ett dygn och var sådär lagom trött. Blev inte särskilt mycket sömn under resan nämligen. Vaknade tidigt i morse tack vare jetlagget, och är fortfarande riktigt seg och trött. Beror nog på både jetlag och alla nya intryck skulle jag tro! Engelskan går ganska bra faktiskt, även om det är väldigt frustrerande när man inte får fram det man vill säga. Men det kommer nog lossna ganska snart hoppas jag!
 
Dagen har bara gått åt till att packa upp och sådär, får se hur resten av veckan kommer se ut sen. Jag är i alla fall på plats och mår bra! Saknar er där hemma, hoppas ni har det grymt!
Puss och Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du verkar ha fått en riktigt bra värdfamilj!! Så gulligt med blommor ❤

2013-08-08 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0