It´s time to say goodbye.

Hade en otroligt mysig kväll med finaste vännerna igår, satt i mitt uterum ända tills fyra och hade det riktigt gött! Förmiddagen idag har ägnats åt städning och dukning, och nu ska jag snart hoppa in i duschen och slappa lite inför kvällen. Vid fem kommer Pauline och Lydia, dom ska hjälpa mig med lite förberedelser. Ser fram emot kvällen även om jag vet att det kommer bli jobbigt att säga hejdå till alla. Men ska fota massa så jag har bilder på mina fina vänner att ta med mig till USA. Sen är det ju egentligen mer ett "vi ses" än "hejdå". Mina riktiga vänner kommer ju finnas kvar för mig när jag kommer hem om ett år också!
 
Ha en härlig fredag finingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0