I'll let you be in my dreams if I can be in yours.

Började dagen med att åka till Walmart för att köpa lite grejer inför Keltons skolstart på tisdag. Första gången på Walmart för mig, och det där stället är verkligen sjukt stort! Vi gick inte runt och kollade så mycket dock utan det får bli en annan gång. Köpte inga saker till mig då jag inte riktigt vet vad jag kommer behöva än, ska till skolan för att välja klasser på tisdag så efter det kommer jag nog ha lite koll på vad jag behöver i alla fall.
 
När vi kom hem så spelade jag, Gigi och Kelton monopol i några timmar, riktigt kul faktiskt! Åkte sedan för att köpa en spegel till mitt rum och nu har jag precis avslutat ett skype-samtal med mina föräldrar där hemma. Kevin och Kelton är iväg och fiskar så vet inte riktigt hur kvällen kommer se ut.
 
Imorgon ska vi besöka en kyrka här i närheten för att se hur den är och om den har någon youth-group. Vi ska besöka några stycken för att se om vi hittar någon som jag trivs i. Efter det ska vi åka kajak med Kevins syster och mina värdkusiner (eller om det bara var en kusin, uppfattade inte riktigt det). Tror det blir en riktigt bra dag i alla fall, och än så länge trivs jag riktigt bra här borta på andra sidan atlanten! Hoppas ni har det grymt där hemma, pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0