You owe it to yourself to be the best you can be

Ser att statistiken bara går uppåt, sjukt kul! Släng gärna in en kommentar om ni har någon fråga eller har något ni vill att jag ska skriva om.
 
Har haft en standarddag idag. Skola, sånglektion och pass på gymmet sammanfattar det hela riktigt bra.
Fortfarande inget nytt från USA, har egentligen inte hört något sen mina papper åkte till USA i december. Tror jag ska mejla YFU för att kolla hur det är med bland annat SLEP-testet (ett engelskatest som alla utbytesstudenter till USA måste göra) och sådär, har nämligen inte gjort det än. Tror dessutom vi borde få information om Visum snart, en del har redan tider inbokade på ambassaden.
 
Nu ska jag se något serieavsnitt och sen sova, är ganska seg!
Hoppas ni har haft en bra dag finingar!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja bra, fråga YFU det! Angående visum har jag dock för mig att de sa att vi inte skulle få info om det förrens i maj...men fråga det med!!! :)

Svar: Skickade iväg ett mejl angående SLEP-testet nu! Har också för mig att de sa att informationen om visumet kommer i maj, men det känns lite sent om man ska till ambassaden i juni? Men det kommer väl antar jag :) Vill bara att det ska hända något liksom, har bara gått och väntat sen i oktober typ!
Sara Tyngel

2013-04-10 @ 00:02:52
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0