Welcome April!

Min jobbhelg är nu äntligen över, och jag är ledig från jobb ända tills på lördag! Så otroligt gött, ni anar inte!
Igår träffade jag några vänner efter jobbet, och den här dagen ser ut som så att jag ska in till stan för att träffa några klasskompisar senare, och sen ska jag köra ett pass på gymmet med två andra kompisar. Sen får vi se hur det blir!
 
Första april igår som ni säkert har koll på. Jag är lättlurad, men bortsett från att jag precis som alla andra trodde på det mina chefer sa om 20 bussar på jobbet (på det McDonalds jag jobbar på kunde det varit sant) så klarade jag mig undan från att bli lurad igår. Och i stället för 20 bussar fick vi "bara" sju.
 
Det är så sjukt att det är april nu! Jag åker till USA om fyra månader. Fyra! Det är ju ingenting liksom! Känns som tiden går läskigt fort just nu. Vill komma iväg, men samtidigt trivs jag så otroligt bra här hemma just nu! Men tagget går i perioder, det är en del av väntan och utbytesåret.
 
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och njuta, ha en härlig dag vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

4 månader ahhh jag kan inte fatta att det är sant...kan inte fatta det ALLS!!! Hoppas april blir en värdfamiljsrik månad!!!! Jag är så sjukt taggad nu alltså vill bara diiit :)

Svar: inte jag heller, det är helt sjuuuukt!!! aaaah så taggad, hoppas verkligen de kommer många värdfamiljer nu :D
Sara Tyngel

2013-04-02 @ 12:43:28
URL: http://americaemma.blogg.se
Postat av: Anna litborn

Alltså vadå bussar? haha

Svar: Haha alltså bussar med folk typ ;) olika sportlag, fotbollssupportrar, skidresor. you name it!
Sara Tyngel

2013-04-02 @ 15:05:09
URL: http://alitborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0