Tu parles le francais?

Dags för ännu en skolvecka alltså. Allt rullar på ganska fort just nu, tror tiden fram till sommarlovet kommer gå riktigt fort. Jag hoppas det i alla fall, för nu är jag riktigt skoltrött!
 
Har idag köttat i skolan och på gymmet, och fått iväg en tredje och näst sista avbetalning till YFU. En räkning kvar som ska in den 1 juni. En lön till och jag har fått ihop alla pengarna, det är så sjukt stört!
 
Imorgon har jag nationellt prov i franska 8.00-11.30. Jag är inte sådär överdrivet bra på franska om man säger så, och till och med min lärare sa att detta provet kommer bli svårt. Känner mest att lycka till med det där! Bara att kötta helt enkelt, när jag har klarat av det där har jag inget mer franskaprov någonsin. Den känslan liksom, underbar!
 
Nu ska jag se något serieavsnitt, och sen blir det sova tidigt så jag orkar med provet imon. Som om det skulle hjälpa liksom... Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0