Don´t forget to....

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Somsagt la jag till en länk på min blogg!
men när jag kikade in här så såg jag även att du går sam-media, så jag tänkte bara passa på att fråga hur du tycker det är? Jag måste ju välja inriktning tills jag kommer hem från usa och det låter så lockande...!

Svar: grymt! :D jag tycker det är sjuuukt kul! dom två vanliga mediekurserna är ganska intressanta, särskilt eftersom vi har grymt bra lärare. Roligast är ju dock helt klart medieproduktionen där vi får prova på allt praktiskt som film, foto, graf, text, ljud. sen kan man ju fördjupa sig inom allt det genom fördjupningskurserna man väljer till trean. men jag trivs asbra och kan verkligen rekommendera programmet! :D
Sara Tyngel

2013-04-09 @ 16:35:08
URL: http://aboutamanda.se
Postat av: agnes

SV: Tack så mycket och detsamma! Absolut! :) kram

2013-04-09 @ 18:20:35
URL: http://agnesnorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0