Courage is always the one thing stronger than fear

Nikon D40+AF-S Nikkor 50mm f/1.8
 
Sjukt bra dag idag! Firade en klasskompis i skolan som fyller 18, och skoldagen flöt på riktigt snabbt. Film med popcorn på engelskan, jag gillar min engelskalärare!
Skulle fota min lillebror efter skolan, och då knäppte han även några bilder på mig. Seriös som vanligt, ohja!
 
Fick svar från YFU idag, och de håller på och letar efter volontärer i närheten av studenterna som kan hålla i SLEP-testen. Så blir väl troligtvis ganska snart!
 
Nu ska jag snart iväg till min ungdomsledare för käk och gött snack, men först blir det lite plugg.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh gud vad fina bilder på dig!!! :)

Svar: haha taaaack!! :D
Sara Tyngel

2013-04-10 @ 19:00:20
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0