You get by with a little help from your friends.

Här ekar det tomt, ska försöka bli bättre på att uppdatera!
Men nu har jag i alla fall lite att uppdatera om!
 
På USA fronten så var jag hos skolsköterskan idag och bokade tid hos skolläkaren. Hade sådan tur att hon kommer på tisdag och kan då göra min läkarundersökning! Har sparat in en del pengar på att redan ha en tandläkartid inbokat samt få läkarundersökningen gjort av skolläkaren. Dock fungerar det inte med en skolsköterska, utan det måste vara en skolläkare. Sen måste jag fixa nytt pass med, YFU behövde kopian av ett som går ut 2015 och mitt går ut nu i vår.
På medieproduktionen i torsdags fotade vi i studio, så himlans kul va de! Om någon av bilderna blir bra kan jag nog skicka med de till USA, vore kul med någon bild på mig och mina klasskompisar. Har valt ut två bilder men inte riktigt hittat den tredje än.
 
Vad händer i helgen då? Joo, inget jobb för en gångs skull! Tack och lov! Men det blir en riktig födelsedagshelg! I morgon (eller ja, idag) ska vi fira fina Pauline som har fyllt 18 år nu i veckan, och sen på söndag fyller jag år. 17, woho!
 

Kommentarer
Postat av: anna litborn

ååh, smart att kolla om man kan göra det på skolan?
sparar man ju massor på!

vad jobbar du med? det finns ju inte många jobb som tar in en 15åring, men kan en 16åring? så får väl hitta någonstans att tjäna lite pengar! :)

2012-09-28 @ 17:31:03
URL: http://alitborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0