Varför ska alla flytta härifrån?

Det var frågan jag och mina kompisar ställde oss idag. Man har ju ingen med körkort som man kan åka med när man ska någonstans! Efter många om och men skjutsade dock min mamma oss till en avskedsfest till ännu en underbar person som ska lämna fina Sverige och Jönköping. Anton Lossev, min otroligt fina vän, ska flytta till Bolovia för ett år! Helt underbar kille det där, kommer sakna honom! 
 
När jag kom hem kollade jag om det hade släpps jobbpass, vilket det hade. Men jag fick panik, för de flesta passen var redan tagna under veckorna! Hade hoppats på att jobba tre onsdagar, men fick bara pass 1. Och helgerna hade inga vidare tider heller... Visserligen skönt med ledigt, men jag behöver ju jobba. Läxa till nästa gång - kolla redan i skolan. Får se om det kommer fler tider, i bland kan hon släppa pass i efterhand... För som det ser ut nu kommer jag jobba alldeles för lite i september. 
 
Aja, inget nytt på USA fronten. Nu ska jag sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0