Student profil

Jaaa, jag och ha tid till saker alltså. Var hemma 45 min mellan sånglektion och hundkurs, och så var det ju skola innan dess också.
 
Men, igår kom det alltså en brev från YFU med en hel bunt med papper. Skrev ju igår att det var ansökningshandlingarna som kom, men det är lite fel uttryckt. Ansökningshandlingarna fyllde jag ju i före intervjun, detta är papper till min student profil. Alltså är det papper som jag ska fylla i, och det är det som sedan kommer ligga till grund när de ska leta värdfamilj till mig i USA. Kan skriva ett lite utförligare inlägg sen när jag har fyllt i allting och vet hur allt ska vara.
Men det första som ska fixas är boka läkarundersökning så jag får en tid så snart som möjligt, och sen ska alla papper fyllas i, jag ska skriva ett hostfamily letter, mina föräldrar ska skriva ett brev, jag ska fixa en massa bilder på mig och mina kompisar plus 6 passfoton. Sen ska det vara en tandläkarundersökning också, och den blir av redan på torsdag. Hade tur och hade redan en tandläkarundersökning inbokad, så då kan de skriva på papprena direkt!
Alla papper ska vara ifyllda och inskickade före den 1 oktober, så jag måste ligga i! Har ju både USA papper, stipendieansökningar plus skolarbete och allt annat att göra. Men det är kul (inte skolarbetet) så det gör inte så mycket!
 

Kommentarer
Postat av: anna litborn

varför ska de ha bilder på typ dig och dina kompisar och sånt? :o :)

2012-09-28 @ 17:35:07
URL: http://alitborn.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut ditt personliga brev? vore kul att läsa det, sedan kanske få inspiration om hur man ska gör skrivupplägget, hade några bloggar som hade lagt ut sina host family letter, men som lade ner sina bloggar efter året...
Vore iaf jättekul att läsa :D

2012-11-03 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0