Stop being so afraid and start living instead.

Idag har som sagt varit en riktig fixar-dag. Har gjort saker som att måla bokhyllan, städa mitt rum, tränat med hunden osv. Snart blir det en springtur, och sen hoppas jag att pappa kommer hem snart så vi kan kolla igenom stipendiefonderna. Känner att jag kommer behöva mycket tid på mig att skriva alla ansökningar och liknande, så vill helst komma igång med allting så snart som möjligt. De flesta fonderna har nämligen sin ansökningstid nu i oktober. 

 

Annars kommer jag väll som vanligt ägna nästa vecka åt att kolla brevlådan så fort jag kommer hem. Även om jag antar att det är så att ansökningshandlingarna inte kommer förräns i oktober kan jag inte låta bli att hoppas att de kommer redan nu! Tänkte försöka ta lite tid någon gång de kommande veckorna och göra en liten uppdatering i designen, samt lägga till fler bloggar i länklistan.

 

Ha en fortsatt bra söndag! Hugs!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0