Never know why it’s coming down.

Såå, efter en fullsmockad helg hade jag och mamma äntligen tid att sitta ner med USA papprena nu ikväll! Så nu är de första papprena i princip ifyllda och klara, har lite småkompletteringar på dem bara. Men det är fortfarande en hel del kvar! Typ som 6 småfoton, 3 foton på mig, min familj och mina vänner, läkarundersökningen, vaccinationskortet plus typ två till "vanliga" papper. Det är verkligen så sjukt mycket som ska göras! Men har ju fortfarande tid på mig innan dom ska in. Tur att jag har så mycket inställda lektioner denna veckan, annars vet jag inte hur jag skulle hunnit med både detta och allt skolarbete! I morgon börjar jag 9.20 och har sedan bara två mattelektioner, så slutar som senast 12.25. Det är gött!! Ska försöka fixa på designen nu i veckan också om jag hinner, den behöver en uppfräschning!
 
Nu ska jag sova, vi hörs i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0