The truth is I still care and always will.

Besöksrekord igen igår! Blir lika glad varje gång jag tittar in och ser det!
Glöm inte att följa mig på bloglovin om ni vill se varje gång jag har uppdaterat, det är bara att trycka på knappen i menyn!
 
Skolan har verkligen kommit igång på allvar nu, och det ser inte roligt ut fram till höstlovet. Men jag kämpar på, och försöker lägga upp det så bra som möjligt så jag inte får för mycket på en gång!
USA papprena är klara och inskickade, så det är en sak mindre att göra. Men jag måste börja på stipendieansökningarna nu i stället, för dom ska in i oktober. Så har fullt upp i alla fall!
 
Har resurseftermiddag i morgon, så går bara mellan 9.20-12.25. Sen kommer hela eftermiddagen gå till plugg.
Så vi hörs i morgon!
 
Måste bli bättre på att lägga upp intressanta bilder, ska jobba på det! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0