The mind is everything. What you think, you become.

Som vanligt så är det full uppdatering här. Men det händer inte så mycket.
Hade inställd lektion på morgonen igår så gick mellan 12.50-16.30. Och idag var vattnet i skolan avstängt på morgonen, och eftersom min matte var inställt började jag kvart i tolv. Gillar sådana dagar!
 
Har passat på att komma igång lite med stipendiesökandet, och har fixat klart de flesta bilagorna och börjat skriva på själva ansökningsbrevet. Det är verkligen inte lätt! Man ska liksom vara så formell. Det är ju typ gamla gubbar som sitter och läser igenom och bestämmer om jag ska beviljas stipendie eller inte, och då måste jag skriva formellt och korrekt för att de ens ska behandla min ansökan. Men jag behöver få i alla fall något stipendie, så det är bara kämpa! Ska låna hem en bok från biblioteket om det här med att söka stipendier på måndag, har tittat i den innan och tror de kan vara till hjälp.
 
Idag tänkte jag dra till tonår, har inte varit där sen terminstarten och saknar det lite. Saknar att hänga med mina grymma vänner, har typ inte hunnit det nu i höst!
Nu ska jag dra upp till köket och käka tacos, jag vet att ni antecknar!
 
Ha en grym lördag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,
Jag håller på med allt pappersarbete nu för yfu!
Men jag tänkte bara höra med dig om formulär E1, har du fått det? eller ska man få ett formulär överhuvudtaget? jag menar jag måste snart skicka in mina handlingar och då måste jag skicka in handling E1 men jag jag har inte fått det eller så, så jag tänkte bara höra med dig hur det var? :)

2012-10-21 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0