Questions & Answers

Fick en fråga som jag tänkte svara på!
 
Hej,
Jag håller på med allt pappersarbete nu för yfu!
Men jag tänkte bara höra med dig om formulär E1, har du fått det? eller ska man få ett formulär överhuvudtaget? jag menar jag måste snart skicka in mina handlingar och då måste jag skicka in handling E1 men jag jag har inte fått det eller så, så jag tänkte bara höra med dig hur det var? :)
Hej! Kul med en till som ska åka med YFU! Om du kollar igenom instruktionerna för papprena så har jag för mig att det står att E1 inte var obligatoriskt, utan att om det behövdes för just din placering skulle de kontakta dig. Jag fick inte heller något sånt papper nämligen :) Så skicka in du, och är det så att de behöver det pappret senare så kommer de kontakta dig.
Hoppas du är nöjd med svaret!
 
Som sagt, undrar ni något: FRÅGA! Älskar att svar på frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0