Nu taggar vi en ny vecka!

Har idag klarat av jobb och sett ett avsnitt av solsidan, och nu tänkte jag se något serieavsnitt (som sagt, serienörd!) innan jag ska sova!
Kanske måste förklara mitt depp angående förra veckan i förra inlägget. JA, jag failade antagligen på franskaprovet. Big time. Fast brukar alltid känna så efter dom proven, och sen brukar jag klara det i alla fall. Men nu vete sjutton om det gick. Har världens sämsta franskalärare. När vi slutar tvåan ska vi ha bokbål utanför hennes lärarrum med våra franskaböcker. Ja det ska vi!
 
Nästa vecka har jag i alla fall inte lika mycket plugg (bara en redovisning, ett prov och en inlämning...), men har en hel del annat som ska fixas. Stipendieansökningar, vaccinationer, hundkurs, sånglektioner, KM, släktträff, jobb och annat. Så det blir full rulle ändå. Men inte långt kvar till höstlovet!
 
Hoppas ni har haft en grym helg och att ni har en grym kommande vecka!

Kommentarer
Postat av: Axel

Hej! Är det ok om jag länkar till dig från min blogg?

2012-10-15 @ 20:03:02
URL: http://axelericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0