Hej här händer de grejer!

Sitter här med mina fina vänner och har cellgrupp, så slänger in en mobilblogg. Kan vara min favoritstund i veckorna!

Har idag haft två lektioner om det amerikanska valet, intressant men lite småsegt att ha de i både samhäll och engelska.

Har tagit första sprutan för hepatit A och B idag. Hatar sprutor och det var inte kul! Men nu är den första tagen, ska ta nästa den 21 november och sen är det 5 månader till nästa. Som sagt kostar varje besök 510kr, sprutan kostar 360 (tog twinrix) och själva besöket kostar 150kr. Men som sagt kan det säkert variera beroende på om man tar båda hepatiterna och vilken vårdcentral man går till.

Nu ska jag återgå till mina fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0