Dåligt med uppdatering...

Här var det dåligt med uppdatering, men för att vara helt ärlig så har det inte hänt så mycket. Skolan tar död på mig, och det är i princip allt jag har tid för just nu.
 
Kvällen har i alla fall spenderats på en av höstens höjdpunkter, T-Centralen. I år höll vi till i Värnamo, och även om jag kände mig lite gammal så var det lika bra som vanligt! Konsert med LZ7 och grymt möte, samt otroligt härliga människor som jag inte har träffat sen GF i somras. Kunde inte haft en bättre kväll!
 
Kom precis hem, och nu ska det bli otroligt skönt att få krypa ner i en säng. Imorgon blir det jobb som vanligt, hade egentligen behövt ägna dagen åt plugg, men så är det. Har studiedag på tisdag tack och lov, vet inte hur jag skulle ha klarat det här annars!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0