You´re the best choice I ever made.

Här går statistiken åt samma håll som uppdateringen, men får väll skylla mig själv. Men det händer i princip ingenting så jag vet inte vad jag ska uppdatera om! Får väll köra lite mer vardagsbloggning under tiden så länge ni inte har något emot det. Händer inte så mycket på USA fronten nämligen.
 
Men har i alla fall skickat in kopian av mitt pass och mina betyg översatta till det amerikanska betygssystemet. Varför har vi inte likadant? Har ju grymma betyg med deras system! Sen var jag ju som sagt ledig igår, och då passade jag på att boka tid för tuberkulostest till nästa vecka. Är ledig den måndagen också (hallelujah!) så då ska jag göra testet på eftermiddagen. Sen på onsdagen ska jag både läsa av testet och ta den andra sprutan för hepatit A och B. Vet inte kostnaden för testet och sådär men kan skriva det nästa vecka efter att jag har gjort det. Sprutan kostar ju lika mycket som förra gången, alltså 510kr.
 
Har idag haft skola, sånglektion och sedan fikat med en fin vän. Man får passa på så länge man inte har något skolarbete. Om två veckor verkar det som allt drar igång igen, så det gäller att njuta så länge. Passar dessutom bra att boka in lite roliga och mysiga saker den här tiden, november blir en så långsam och tråkig månad annars!
 
Nu ska jag titta lite serier! I morgon blir det skola och sedan 4 timmars jobb.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Sara! Jag ska också åka med YFU vi har pratat på facebookgruppen och på utbytesstudent.se! Jag undrar om vi kan göra ett länkbyte? Jag länkar din blogg och du länkar min? Ha det bra!

2012-11-17 @ 18:28:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0