Seg väntan i skolan

Sitter i skola och segar just nu. Ska ha utvecklingssamtal om en och en halv timme, och de flesta av mina kompisar hade igår så de har dragit hem eller så har de senare så de drar hem imellan. För min del är det ingen ide att dra hem så jag sitter här och segar i stället. Glömde datorn dessutom, typiskt mig!
Efter samtalet blir det direkt till stallet innan jag ska hem.

Spelade amerikansk fotboll på idrotten idag, så sjukt kul! Längtar tills nästa år då jag får se riktigt spel och lära mig reglerna på riktigt!

Har en helg full av jobb framför mig, jobbar både lördag och söndag. Får se om jag drar till Move på lördag kväll, beror på vilka som ska dit och hur trött jag är efter jobbet.
Ikväll blir det i alla fall tonår där det är filmkväll som gäller. Ska bli gött!

Då detta är en mobilblogg slänger jag in en instagram bild på mina chokladkalendrar. Ååååh vill ha december nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0