Jag orkar inte med mig själv!

Haha rubriken är så sann, jag orkar verkligen inte med mig själv!
Försov mig en timme i morse, vilket gjorde att jag kom en halvtimme försent till skolan. Bra start på veckan! Men inte nog med det, min textgrupp är iväg på ett studiebesök någonstans, och jag har ingen aning om vart! Min klasskompis som är den enda personen i gruppen jag känner och har mobilnumret till är sjuk, vilket gör att jag inte får tag på någon. Har provat att ringa min lärare men hans mobil är avstängd. Och lektionen slutar om två timmar.
 
Så frågan är vad sketen jag ska göra nu? Haha får väll typ sitta här utanför klassrummet och titta på serier eller någonting. Haha alltså åååå jag orkar inte! Hade jag vetat detta kunde jag kommit tills nästa lektion börjar kl 12.
 
Hoppas ni hade en bättre start på veckan än vad jag har haft!
Haha tack och lov för skoldatorn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0