It's not who you are that holds you back.

Sista dagen på lovet, i morgon börjar skolan igen. Känns både bra och jobbigt. Jobbigt att komma tillbaka till skolan med allt plugg, samtidigt som man vill att tiden ska gå framåt så att USA kommer allt närmare. Men har flera roliga saker inplanerade nu framåt, är riktigt taggad! Och det är bara 28 dagar kvar till första advent, 47 till jullovet och 50 till julafton. Älskar Big Day appen!
Sitter just nu och myser framför Beck med julmust och en tänd brasa, bra avslutning måste jag säga!
 
Fick en fråga om jag kunde lägga upp mitt personliga brev till värdfamiljen, och det är klart jag kan göra det! Det är väll inget speciellt kanske, men kanske är någon mer än personen som frågade som vill se det och kanske får lite hjälp med att komma igång. Har dock brevet på min vanliga dator, sitter just nu vid skoldatorn eftersom internet inte funkar på den andra. Får se om det kommer igång, annars får jag spara över det på ett hederligt gammalt USB minne. Men ska få upp det de närmsta dagarna!
 
Sitter som sagt vid skoldatorn och har därför inga bilder, därav en instagram bild från igår! Mysig kväll med fina vänner, kul att träffa dem innan de sticker iväg på olika håll igen.
Hoppas alla har haft ett grymt lov och får en grym vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0