Bad update...

Har inte uppdaterat på jättelänge, men har varit nere i en downperiod känner jag, mycket press från både skola och jobb. Har i alla fall haft en bra helg, vi hade lite återträff med konfimanderna som jag var hjälpledare för förra året. Väldigt lyckat var det, och vi var ett gäng som sov över i kyrkan vilket var väldigt mysigt. Söndag var det först gudstjänst och sedan direkt till jobbet. Idag är jag ledig igen, och har i princip fullt upp hela dagen med saker som ska fixas. Vid tre ska jag i alla fall upp till vårdcentralen och ta tuberkulostestet, får se hur det blir! Återkommer om det senare i alla fall. Sen vid 6 ska jag och Pauline vara inne i stan och titta på sista Twilight filmen! Är verkligen inte lika stor nörd som jag var när jag var mindre (har läst alla böcker minst 5 gånger, sista typ 10), men man måste ju ändå se hur det slutar! Alla har dessutom sagt att denna filmen helt klart är den bästa, och jag känner att jag behöver något kul att tänka på tillsammans med en fin vän. Men jag har slösat alldeles för mycket pengar den här månaden på fika mat osv, men får satsa stenhårt på sparandet i vår. Lite svårt i december, men sedan ska jag tillbaka till att leva på 300 kr i månaden.
 
Till Emma som ville göra ett länkbyte så gör jag gärna det! Men du glömde länka din bloggadress ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0