Angels can fly because they take themselves lightly.

Nyss hemkommen från en grym kväll på Dios. Bilkurragömma var det som stod på programmet, så galet kul var det! Jag och 69 andra var taggade på att köra, så galet kul att vi var så många! Flera fina vänner som vanligt, alltid så kul att träffa dom! Vi var lite många för att det skulle fungera smärtfritt, men det gick ganska bra ändå! Även om vi var sämst och aldrig lyckades lista ut vad ledtrådarna betydde. Och Emma missade att det fanns en handbroms på bilen (hon såg inte var den satt, det var inte hennes bil) så vi körde med handbromsen i första kilometern till bensinmacken. När vi sen skulle tanka kände vi att det luktade väldigt bränt, och kom på att vi hade nog kört med handbromsen i. Mycket skratt och en lyckad kväll!
 
Vad är det som händer imorgon(idag) då? Jo, tro det eller ej så ska jag upp om några timmar för att gå till skolan. Det är öppet hus på min gymnasieskola, och obligatorisk närvaro för alla elever. Så vi ska ha lektioner, uppvisningar, rundturer, klassrum för varje program osv. Kl 10-13, så det är inte så farligt. Två första timmarna ska jag bara flyta runt i korridoren och inte göra något speciellt, och sedan sista timmen ska jag stå i samhällsklassrummet och svara på frågor om samhäll-media. Tack vare PB-dagen så slutade jag dessutom en timme tidigare idag, och vi har komp ledigt på måndag. Så sjukt gött!!
 
Men nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon!
Hoppas ni har haft en grym fredag!
 
Har fortfarande bara skoldatorn och verkligen inga bilder,
hoppas på att få det fixat snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0