A day without sunshine is like, you know, night.

Tänkte slänga in ett blogginlägg även om jag egentligen inte har något att uppdatera om. Väntar fortfarande på mitt pass i från polisen så jag kan skicka in det till YFU och så de kan skicka mina handlingar till USA.
 
Är i alla fall färdigpluggad för den här veckan, vilket känns otroligt bra! Hade en inlämning till igår och ett prov till idag, men nu är det klart så ska bara njuta av att vara pluggfri den här veckan innan det drar igång på allvar igen. Tänkte ringa vårdcentralen i morgon och boka tid för tuberkulos test så jag får det gjort. Eftersom jag ska ta andra vaccinationssprutan nu i november har jag på så sätt bara en spruta kvar sen att klara av.
 
Eftersom jag har så mycket fri tid den här veckan så kan ni passa på att ställa frågor eller önska inlägg så ska jag försöka fixa det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0