Välkomna!

Välkomna till min blogg!
Jag som har den här bloggen heter Sara Tyngel, jag är född 1995 och kommer från ett ställe utanför Jönköping som heter Bankeryd. Jag går första året på samhällsprogrammet på Per Brahegymnasiet i Jönköping, inriktning medier, information och kommunikation.

Läsåret 2013/2014 lämnar jag tryggheten här i Sverige och åker iväg som utbytsstudent till USA. Det här är en dröm jag har haft under flera år, och jag är så otroligt glad att det äntligen kommer bli av! Här i bloggen kommer ni kunna följa mig under resans gång, från intervjuen som jag har om en vecka, till allt pappersarbete i höst, när jag får min värdfamilj, när jag äntligen reser iväg, min första skoldag osv och ända tills jag går av planet här hemma i Sverige igen. Hoppas ni kommer trivas här på min blogg, och tveka inte att fråga om det är något du undrar!



Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig bild! :)

2012-06-06 @ 22:04:35
Postat av: Lina

Jättefin blogg, ingenting ser konstigt ut i min dator :))



Jag ska också åka som utbytesstudent 13/14. Jag åker med EF. Kul att följa din blogg när jag vet precis vad du går igenom! Får se om jag i framtiden också skaffar en blogg. Jag har väldigt svårt att tänka mig att jag lyckas göra en så fin design du har i så fall, haha.

2012-06-06 @ 22:50:51
Postat av: Natalie

Två till som åker 13/14, woho!

Tänkte att jag länkar dig i min blogg om det är okej? :)



O du, sara om du ser detta. Jag tycker verkligen du ska skaffa blogg. Den behöver inte vara fin, skulle vara kul med en till 13/14 :)

2012-06-14 @ 22:24:04
URL: http://natalieinthestates.blo.gg/?tmp=1234
Postat av: Natalie

oj, menade Lina!

2012-06-14 @ 22:26:09
URL: http://natalieinthestates.blo.gg/?tmp=1234

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0