Summerlovin

Hade en grym midsommar med mina underbara vänner. Hängde med mina fina barndomsvänner Oskar och Jonatan ut på landet utanför Habo. Nu är ju hela Habo väldigt lantligt och bonnigt, men detta var ännu bonnigare! Där hängde vi med trevliga habomänniskor som de har hängt med det senaste och som jag nu har börjat lära känna det sista, även om jag kände några sen innan då jag tränade friidrott med dem i habo under mellanstadiet. Härlig kväll med mycket skratt och härligt umgänge vart det i alla fall! Jag hade inte med någon kamera, men ska se om jag kan få någon bild från någon av de andra tjejerna som fotade.
 
Berättade dessutom igår att jag ska iväg på utbyte, vilket kom som en chock för Oskar och Jonatan. Jag är inte den som brukar kunna hålla saker hemligt i över ett år! Men hur som helst visar det sig att jag kommer få sällskap. Två av tjejerna från igår ska också iväg läsåret 13/14, en till USA och den andra ska troligtvis till Spanien. Känns kul att två jag känner ska iväg, då har man några som förstår vad man går igenom. Dessutom är det fler än jag som kommer ta studenten senare ;)
 
Dagen har bjudit på jobb, är själv hemma under helgen så har nu bara slappat framför en film. Men nu blir det bedtime, för imon är det jobb igen som gäller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0