Freedom is finally here!

Och nu kan jag äntligen säga som alla andra, SOMMARLOV! Känns som om alla andra fick lov förra veckan typ? Men nu är det alltså även min tur, och det känns så otroligt BRA! Även om jag inte har mycket till lov. Av de nio veckorna vi är lediga jobbar jag 6, och de andra tre är jag bortrest. Men ska nog hitta tid för annat också.

Avslutningen var riktigt seg, bestod mest av att estet eleverna sjöng, sen höll gymnasiechefen sitt vanliga tal, de avtackade en utbytesstudent från Slovakien (som jag blev riktigt imponerad av, hon var grym på svenska efter bara ett år!) och sen var det äntligen LOV! Fika med klassen och klassföreståndarna på det, hem några timmar och sen tillbaka in till stan och stadsparken för grillning med klassen. Min klass är så otroligt awesome, är så glad att jag har ett år kvar med dem!
Bjuder på en bild från mobilen så länge, det var några som fotade så kan lägga upp bilder när jag får de.

Natalie som kommenterade ett tidigare inlägg, du får jättegärna länka! Jag länkar tillbaka när jag har fixat klart min meny. Tänkte svara i din blogg, men det stod bara att sidan inte kunde hittas men att jag däremot hade hittat någon försvunnen ko? Jag fattade inte riktigt det där heller.


Kommentarer
Postat av: Natalie

bra! tacktack!



Congratulations! Du hittade en ko!

haha har tråkigt.. ne, men fattar inte riktigt heller det där :s blir bara så ibland.., men sen funkar det! :)

Grattis till ditt sommarlov btw!

2012-06-15 @ 00:02:31
URL: http://natalieinthestates.blo.gg/?tmp=1234

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0