Don´t forget to live

Trots mycket jobb den här sommaren (den här veckan jobbar jag alla dagar utom fredag) så har jag några roliga saker som kommer förgylla mitt sommarlov.
Jag har:

6 dagar kvar till scoutlägret MEDVIND, i år är det dessutom storläger, LOVE
15 dagar kvar till Gullbrannafestivalen, taggad till max!
33 dagar kvar till Grekland, vi ska båtluffa med familjen, myys

Jag kan nog inte säga att detta kommer bli den bästa sommaren någonsin, jag jobbar lite mycket och kommer träffa mina fina vänner alldeles för lite för det. Men sommaren kommer bli sjukt bra! Och nästa sommar kommer bli den bästa sommaren någonsin, det är ju därför jag jobbar som en idiot denna sommaren.
Men trots allt jobb ska jag inte glömma bort att leva och njuta av livet, det är trots allt sommarlov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0