Packar för fullt

Idag är jag ledig, vilket betyder att jag håller på och packar inför Grekland. Hinner inte det i morgon då jag jobbar. (eller, jag hinner imorgon men mamma tror inte att jag gör det, utan hon tycker att jag ska packa idag. Och försök säga imot min mamma om en sådan sak... ;)
 
Det ska bli så otroligt skönt att komma härifrån! Är trött på Sverige nu, på allt regn och dåligt väder. Bortsett från skidresan till Norge under sportlovet har jag inte varit utomlands sen förra påsklovet då vi spenderade 5 dagar i London. Så det ska bli otroligt härligt att komma iväg till något varmt ställe.
 
Personligen tycker jag att det ser helt okej ut, vad tycker ni?
Slänger in något mer inlägg imorgon innan vi åker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0