Only action brings ideas to life.

Klarade idag av mitt sista arbetspass för den här 5-dagarsperioden, så nu är jag ledig imorgon innan det blir jobb igen på fredag. Ska bli otroligt skönt! Får se vad jag hittar på, alla mina kompisar antingen jobbar eller är bortresta, och dessutom har jag ju hunden att tänka på med. Men jag har inte haft en chilldag på ett tag så det är välkommet.
 
Angående rubriken, så kände jag att den passar så sjukt bra. Utan att agera och jobba som en idiot kan jag inte få min idé (dröm) att bli verklig. Det är bara genom mycket slit jag kommer få ihop dom där pengarna så jag kan åka iväg till USA. Jag har fortfarande mycket kvar, men förhoppningsvis ska det gå. Det måste helt enkelt gå. Annars vet jag inte vad jag gör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0