Och jag är hemma!

Har haft en så otroligt bra vecka! Har som sagt hängt på scoutläger tillsammans med 4100 andra människor, har gått runt och känt mig allmänt ofräsch, har sett pappa sitta inför alla i bara kalsonger och slå på sina innanlår, tagit första doppet för i år, fått myggbett, sovit alldeles för lite och hängt med helt underbara människor. Har träffat kompisar som jag inte har sett sen i somras, och det var så sjukt kul att se dem igen! Några kommer jag se redan nästa vecka då det äntligen är dags för GF!!
 
Bilder kommer troligtvis så småningom, mamma har fotat en del under veckan. Jag har bara lite bilder från mobilen. Bilderna längst ner kommer från bloggen som finns på medvind2012.se. 
 
Nu är jag död (alldeles för lite sömn som sagt, ledarscoutsträffarna har varit så galet bra!), så tänkte kolla på fotbollen och bara chilla. Imorgon och tisdag blir det jobb på kvällen, sen på onsdag drar jag! Men kommer uppdatera mer innan dess.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0