Nu kör vi!

Har precis kommit hem från jobbet, ska bara packa ner det sista i väskan, sen blir det sova några timmar och sen vid 3 inatt åker vi mot flygplatsen och Grekland. Det ska bli så himla härligt att komma bort från allting! Jag är taggad till tusen!
 
Vi ska som sagt båtluffa, och vi vet egentligen bara vart första stoppet blir. Första ön blir Naxos, där vi ska stanna i 3 eller 4 nätter. Sen får vi se vart vi tar vägen.
 
Passa gärna på att ställa lite frågor eller liknande nu när jag är borta, jag är borta i 12 dagar och kommer alltså hem igen den 3 augusti. Så vore kul att ha lite frågor att svara på när jag kommer hem :) Kan vara om mig själv, min familj, mitt jobb, mina intressen, resan, tankar inför utbytesåret, utbytesåret i allmänhet eller något annat ni funderar på. Som ni förstår kommer det inte vara någon uppdatering under tiden, därför får ni gärna ställa frågor så jag har lite att uppdatera om när jag kommer tillbaka.
 
Ni får ha det jättebra, det kommer jag ha!
Puss och Kram :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0