Facebook-grupp

Nu har vi härliga 13/14-studenter skaffat en facebook-grupp. HÄR hittar du den, och ska du iväg som utbytesstudent 13/14 (land spelar ingen roll) så tycker jag att du ska gå med i den!
 
Mina utbyteskompisar är sjukt bra! En del av dem har jag haft kontakt med sen jag blev medlem på utbytesstudent.se´s forum för ett år sedan, och en del har jag bara börjat prata nu det senaste. En del ska åka med YFU precis som jag, vilket gör att vi kommer träffas på campet innan vilket kommer bli awesome! Men det finns folk från alla möjliga organisationer, och alla är så himla härliga! Vi har börjat snacka om utbytesträffar i höst, och jag kan knappt vänta tills jag får träffa alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0