All your love is a melody

Nu är jag hemma efter en grym helg i Halmstad på Gullbrannafestivalen. Jag har hängt med bästa vännerna och lärt känna nya goa människor. Konserterna var grymma, och jag har mått så otroligt bra hela helgen!
Favoriterna från helgen är Switchfoot, Leeland och Gungor. Men Switchfoot toppar helt klart den listan! Skulle kunna skriva ett helt inlägg bara om hur otroligt grymt det var! Folk började köa långt innan, och hela skeppet var fullt vilket det inte ens brukar vara på de normalt stora banden som spelar. Vi lyckades trycka oss fram till helt okej platser, men jag önskar att jag hade kunnat komma längre fram... Men det var sjukt bra stämning i hela skeppet så det spelade inte så stor roll egentligen. Switchfoot har skrivit 4 låtar till filmen a walk to remember, och alltså när de körde Only Hope... Får rysningar bara jag tänker på det! Har ni inte hört några av Switchfoots låtar så rekomenderar jag Dare You To Move, Your Love Is A song och Meant To Live. Så galet bra var det! När de körde sina största hits, Dare You To Move och Your Love Is A Song. Alltså det går inte beskriva stämningen, så sjukt bra var det! Deras första spelning i Sverige med, jag hoppas verkligen att de kommer tillbaka snart! Men vi får inte glömma bort Leeland, oooh vad jag gillar det bandet! Och släppa loss till Rånarligan och Jesus Loves Electro... Jag har haft några sjukt bra dagar helt enkelt!
 
En Teliamast hade gått sönder, och jag som har Halebop på min iphone har ju telias nät. Så täckningen där nere har inte varit speciellt bra. Så tappar man bort den man hänger med fick man helt enkelt gå omkring tills man hittade någon annan man kände och haka på dem. Men det gick bra det med, på så sätt blev det att man hängde med lite olika folk. Men det blev av den anledningen inte lika många instagram bilder som jag hade velat (btw så följer Leeland mig på Instagram, hej glad tjej!) men bjuder på dem jag fick upp.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag ska också bli utbytesstudent i usa 13/14. Ska vi länka varandra? :)

2012-07-10 @ 11:22:14
URL: http://ellinoriusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0