You will not do incredible things without an incredible dream.

Jobbpasset som skulle vara 11-17 slutade på 11-19, två timmars övertid alltså. Men jag har så svårt att säga nej när skiftledarna frågar, speciellt om jag egentligen inte har någon anledning att säga nej. Behöver ju pengarna dessutom. Idag var det riktigt körigt, vet inte vart allt folk kommer ifrån! Full rulle hela tiden var det i alla fall.
 
Kom ju alltså hem lite senare än tänkt och har därför inte hunnit allt jag hade tänkt göra. Men kolan är kokad i all fall, och nu tänkte jag sätta på en julfilm och slå in lite julklappar.
 
Hoppas ni har haft en bra dag, så hörs vi med roligare update imon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0