Uppdateringar i designen

Har fixat lite småuppdateringar i designen, på bilden ser ni hur det ska se ut. Ser det inte likadant ut i eran dator prova F5 eller kontakta mig så ska jag se om jag kan fixa det. Ny header som ni ser, valde att fortfarande köra på samma tema och bara ändra om lite. Ny bild och ny text i menyn, och har gjort så texten inte är riktigt så långt åt höger. Har också fixat så att jag kan svara på kommentarer direkt, innan såg det helkonstigt ut när jag gjorde det. Frågor kommer jag ta upp i inläggen då det ofta kan vara fler som undrar samma sak, men annars svarar jag direkt så då kan ni kolla där!
 
Får se om jag gör fler ändringar senare, nu ska vi snart ha gäster så måste hjälpa till att fixa inför det.
Tre inlägg på en dag blev det, inte dåligt! Inget ni borde vänja er vid dock ;)
 
Hoppas ni har en härlig dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0