Nyårsafton

Idag är det alltså nyårsafton, sista dagen på 2012. 
 
Hjälper just nu mamma att städa i ordning huset då vi ska ha lite folk här ikväll. Eller folk, det är mina kusiner från Göteborg som kommer hit. Eftersom vi inte firade jul med dem i år så blir det nyårsfirande i stället! Jag kommer dock inte vara med hela kvällen, vid klockan tio drar jag in till Unite i stan för nyårsvaka och konsert. Från tio är det nämligen gratis inträde, haha! Alla mina kompisar är typ redan där inne, sen är vi några som ska in till nyårsvakan. Blir tredje året jag firar nyår där, men i år är jag inte med hela helgen eftersom jag har jobbat. Kommer nog bli riktigt bra i alla fall! 
 
Nu ska jag återgå till städandet, slänger in ett inlägg till senare idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0