It´s time for a new beginning.

Första av tre måltider är avklarade, och efter all maten är det dags att åka in till Unite! Är så taggad på att få komma in dit, vad jag har förstått av alla twitteruppdateringar är de riktigt grymt där inne. Nyårsvaka och konsert med rånarligan, riktigt röj kommer de bli!
 
Vet inte riktigt vad jag har att säga om 2012, det har faktiskt inte hänt något speciellt det här året. Inget dåligt år, men inte heller något speciellt. Ett lagom bra år helt enkelt. Är dock ganska säker på att år 2013 kommer bli riktigt GRYMT! Fatta att från och med tolvslaget kan jag säga att i år FLYTTAR JAG TILL USA!? Det är helt SJUKT!
 
Hoppas ni har en grym nyårsafton allihop, I will!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0