Happiness lies in good health and a bad memory.

Hehe det här med att hålla vad man lovat när det gäller uppdatering, det kan vi ju diskutera. Men var så trött igår, och hela kvällen gick till plugg.
Var sedan så uppstressad att jag inte kunde somna, och har därför fått tre timmars sömn. Skola + jobb på det gör att man är ganska så lagom trött just nu. Skulle egentligen ut och lussa tillsammans med ett gäng nu i natt, men då mina närmaste vänner bangade och jag är slut så känner jag att jag får passa i år. Synd då det är en rolig tradition, och jag kommer ju missa nästa år med. Men så är det! Har prov i morgon och går i skolan till fem, så känner att jag behöver få lite mer sömn än vad jag fick i natt.
 
Men i morgon ska jag försöka få upp inlägget om tankarna inför utbytesåret. Har inget plugg till fredag (vem gör franskan liksom? Inte jag, är sämst på franska. Har faktiskt gjort hälften, det räcker) så har äntligen lite tid över!
Fick ett mejl med stipendieförslag från YFU idag. Fick det i och med att jag ansökte i våras, men de hade lagt till några fonder jag ska kolla upp. Skadar aldrig att söka ännu fler. Får jag inte svar nästa vecka har jag nog tyvärr inte fått något av dem jag har sökt innan. Men det är svårt att få stipendier, så jag har inga höga förväntningar. Men tänkte i alla fall skriva ihop ett inlägg med lite stipendietips senare när jag vet hur det ser ut, har koll på flera fonder som jag inte kan söka för att jag bor på fel ställe, men det kanske kan hjälpa någon annan?
 
Nu ska jag sova tänkte jag, imorgon är det Lucia vilket innebär att titta på esteternas luciatåg på morgonen. Mys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0