Det här börjar inge vidare....

December börjar inge vidare för min del...
Började må dåligt i torsdags, men drog mig till skolan ändå för att inte lämna Ellen själv till filmproduktionen. Men igår vart jag hemma från skolan, och mår inte speciellt mycket bättre idag. Får bli att titta massa serier och filmer idag och hoppas på att jag mår bättre tills imon, då vi ska äta julbord tillsammans med några andra familjer.
 
Har inte fått något svar från YFU, vet inte om det är min mejl som krånglar igen eller om dom bara inte har hunnit svara. Får jag inte svar i början av nästa vecka får jag prova mejla igen!
Annars tänkte jag få till en bättre bloggmånad i december uppdateringmässigt! Ska försöka få till den nya designen så snart som möjligt, och sen ska vi troligtvis få våra bloggprofiler till runt jul så då har jag en hel del inlägg jag tänkte få upp.
 
Men nu tänkte jag bädda ner mig med varm choklad och titta på någon serie, och hoppas på att den här förkylningen kan ge med sig någon gång!
 
Såg ni första avsnittet av julkalendern förresten? Vad tyckte ni om den? Jag och min lillasyster har kollat igenom hela gamla Mysteriet på Greveholm nu i november, och det verkar inte som denna kommer bli jättemycket sämre i alla fall!
Ha en grym första december allihopa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig!!! Jag har också kollat igenom gamla Greveholm flera gånger med mina syskon under åren och den är ju super!!! Håller med om att denna kanske inte kommer hålla måttet men vi får se... ;)

2012-12-01 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0