Det finns inga problem, bara intressanta utmaningar.

Började dagen i skolan, lika roligt som alltid. Hade information om gymnasiearbetet (tidigare projektarbetet), och än en gång undrar man över varför man är 95a och måste ha den nya gymnasieskolan. Orkar inte förklara, men kan säga såhär, gymnasiearbetet suger om man jämför med det tidigare projektarbetet.
Måste dessutom gå till syon och kolla hur det fungerar för mig, för man ska välja ett ämnesområde redan i vår, och om jag då ska välja redan nu eller vänta ett år och välja i USA. Kommer ju ha samma sak med mina val av kurser till trean.
 
Hursomhelst, sen åkte jag direkt till mormor där jag bakade pepparkakor tillsammans med henne och min lillasyster. Julstämning på hög nivå, riktigt mysigt!
 
Kom hem vid åtta och har då övat inför i morgon. Ska sjunga på min farmors fasters begravning.
Det plus jobb gör morgondagen helt smockfull.
 
Nu ska jag sätta på ett serieavsnitt innan jag ska sova, hoppas ni har haft en grym dag!
 
Bild från instagram, heter saratyngel om ni vill kolla upp mig där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0