Worrying will never change the outcome.

Här ekar det tomt på inlägg, och statistiken går ju därefter. Men jag har inte haft något att uppdatera om, väntar fortfarande på att höra något från YFU.
Min helg var super, trots långt jobbpass på söndagen som var hemskt, åtminstonde i slutet! Träffade fina vänner i lördags och dop för några av mina fina konfirmander från förra året i söndags.
Har överlevt två dagar i skolan, tack vare mina grymma klasskompisar. Idag hade jag min första sånglektion för i år med en ny sånglärare. Energisk kvinna det där, tror det kommer bli bra! Idag var det även det första kurstillfället för fortsättningskursen i agility. Ungefär samma gäng som gick nybörjare i våras, minus 3 plus 1 typ.
Där har ni en genomgång på vad som har hänt!
 
Imorgon är det först skola mellan 8 och 2, sen jobbar jag mellan 5 och 9. Vad ska jag då göra de där timmarna i mellan tänker ni då. Jo, dom ska jag tillbringa på biblioteket där jag ska söka efter en massa stipendiefonder. Ska försöka komma igång med det så snart som möjligt nämligen, måste ju be om rekomendationsbrev och grejer med.
 
Så vi hörs väll kanske efter jobbet i morgon med en uppdatering om hur stipendieletandet gick!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0