Never settle for anything less than you deserve.

Jag borde egentligen sova nu, men slänger in ett inlägg först. Tur att jag har sovmorgon imorgon!
Hade idag första dagen i skolan med lektioner, och vi hade våra första medialektioner. Tror det här kan bli riktigt bra! Om vi inte bara hade haft en norsk på ena lektionen, men man vänjer sig väll vid hans dialekt...
 
Sedan på kvällen var det dags för avskedsfest för fina Jennifer och Linn som lämnar oss och sticker till Norge i ett år för att gå på folkhögskola. En härlig kväll med mycket härliga människor! Blev en del andra avsked också då några fina vänner åker ner till Mariannelund på lördag för att gå bibelskola där, de är ju dock inte lika långt bort så dom kommer ju hem med jämna mellanrum.
 
Träffade i alla fall Martin för första gången sedan han kom hem ikväll, när han väl kom dit efter några timmar. Hann inte prata med honom så mycket men som jag förstod det så hade han haft ett toppenår! Han hade dessutom med sig en utbytesstudent från Belgien som bor hemma hos dom, en jättetrevlig tjej som heter Lisa! Hon är 94 och går sista året på Per Brahe, samhäll-språk. Så lär ju springa på henne i skolan flera gånger. Jag och mina kompisar satt i alla fall och pratade med henne under hela kvällen, och hon är jättetrevlig och vi hade väldigt roligt!
 
Det är väll i stort sett det som har hänt. Tänkte se om det hade släppts några jobbpass till jobbet idag, och det hade det. Men jag har missat flera bra tider, så vet inte hur det blir med jobb de två första veckorna i september. Har bröllop ena helgen och ska fira morfar som fyller 70 den andra, så får kolla lite om jag kan få in något jobbpass där. Det behövs! I morgon kommer lönen, otroligt efterlängtad kan jag säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0