Just try to find some color in this black and white world.

Jobbade ett riktigt jobbigt pass i måndags, och har nu haft två riktigt härliga dagars ledighet! Fint väder har det varit, och båda dagarna har sett ut så som sommarlovsdagar ska se ut. Jag har passat på att fixa en massa saker jag inte har hunnit när jag har jobbat, och både tisdag och onsdag kväll har jag passat på att träffa olika efterlängtade vänner som jag inte har sett sedan i juli. Otroligt härligt var det att träffa dom igen!
 
I tisdags blev det fika och bio med tre fina tjejer. Vi såg filmen Cockpit, och jag som inte brukar gilla svenska filmer tyckte den var helt otroligt rolig! Skrattade mig igenom större delen av den.
Ikväll har jag träffat det större tjejgänget. Det blev lekar, filmmys och tjejsnack hemma hos en av tjejerna, mycket efterlängtat måste jag säga!
 
Nu blir det jobb ända fram till söndag, sen blir det två lediga dagar och sen börjar skolan igen på onsdagen. Hjälp, sommaren har gått alldeles för fort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0