I´m Home!

Efter 12 dagar i ett soligt Grekland är jag nu hemma.
Har haft några riktigt härliga dagar, även om jag mest ville hem det sista. Blåste så det inte gick att ligga på stranden och sola, och det var mest träligt. Men har haft det riktigt härligt ändå!
 
Idag ska jag bara packa upp och chilla, jobbar söndag-fredag nu så får bli en slappdag idag med film och mys.
Har inte fått några frågor, så det blir inga svar på sånt, men hade ett brev från YFU som väntade på mig när jag kom hem, så det kommer lite uppdatering på USA fronten senare idag, samt att jag tänka lägga upp minst två inlägg med Grekland bilder, blir för mycket att lägga allt i samma inlägg. Båda kommer nog dock inte upp idag. Men ni får alltså kolla in senare för mer uppdatering!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0